dilluns, 22 de novembre del 2010

Especial eleccions

He vist el debat, sí, perquè vull assegurar-me de no fer-ho malament el dia convingut. Desprès d’escoltar cada un d’ells amb els seus arguments, alguns basats amb la crítica, altres ensenyant la llengua que els agradaria fer servir, algú que no té arguments seriosos, davant de la importància del que ens hi juguem, i també mentides varies a més de promeses que mai no és podran complir.

També vull dir que hi he trobat a faltar gent, ja que la llei d’aquest país no deixa a les forces polítiques sense ascó, tinguin el dret d’assistència al debat, cosa que trobo injusta, donat que ens omplim sempre la boca de que tothom té els mateixos drets.

Però al final de tot he pogut triar-ne un, un que si m’ha convençut, un que l’he vist capaç i amb autoritat suficient per governar, un que no li he vist dir cap mentida i que per mi és el millor candidat de tots. És per això, i no em fa res de dir-ho, que el meu escollit és, sense cap mena de dubte, el sr Josep Cuní. El que no m’ha quedat clar és de quin partit és, però el més important avui en dia, és l’eficàcia de la persona i no el color de la seva camisa.

16 comentaris:

Sergi ha dit...

No he vist el debat, però no em queda cap dubte que el que més deu haver parlat era en Cuní! Fora conyes, no parla malament l'home, i els altres 6 que hi devia haver són tant patètics...

Carme Rosanas ha dit...

Doncs jo no estic pas d'acord en que ho hagi fet massa bé el Cuní... mentides, no, però moderar i deixar parlar a qui tocava, tampoc! I això que m'ho escoltava de lluny des de l'ordinador!

sànset i utnoa ha dit...

Si el Cuní fos president no sé si aconseguiríem la independència o no. Ara, segur que faria callar a més d'un...

*Sànset*

Anònim ha dit...

No puc opinar perquè no ho vaig veure, però... estàs segur que en Cunit?

Clidice ha dit...

Doncs mentides no en deu haver dit, però com diu la Carme, allò va ser una olla de grills. I va permetre que impresentables de la minoria cridessin més, ofenguessin a betzef, i ocupessin més quota que la resta. Un espectacle lamentable de totes totes.

_MeiA_ ha dit...

Uffff... doncs jo amb en Cuní no puc! m'agota!

Joana ha dit...

Jo tampoc l'he vist. Per ací baix ja en tenim prou,ja!!!

Marta ha dit...

Joan
haig de dir que no he vist el debat....ara bè la credibilitat del Cuni esta fora de dubte, tot i que alguna vegada le vist pixar fora de tes(vamos mear fuera de tiesto), pero amb una prepotencia brutal.
O sigui que votar votarem, pero ho tenim molt magra.

petonets, sempre

Jordi ha dit...

Ostres, la de cops de puny a sobre la taula que hauria de donar el Cuní! hahaha Prou, prou, prou!!

Jo també m'he decantat i, de pas, he avançat el dia de reflexió. Avui per la nit ho penjaré al bloc...

Pakiba ha dit...

Jo no le vist,pero segur que ha dit més de una vegada prou,prou,prouuuuu.

Ferran Porta ha dit...

Cuní? in-su-por-ta-ble. No puc amb els periodistes que obliden que el focus no són ells sino els entrevistats! (o els "debatents", en aquest cas).

No, no puc amb ell, i veig que som uns quants. Buf.

Anònim ha dit...

El Cuní peca a vegades de voler ser massa el centre d'atenció i actua molts cops més com a opinador que com a periodista. Però bé, millor que els altres 6 que estaven asseguts al seu voltant em sembla que sí que pot ser.

El porquet ha dit...

Matins.SÍ, Matins.NO... jo voto NO a aquests pamfletaris de pa sucat amb oli. I les imatges del post-debat amb en Montilla i en Mas fent rebequeries de nens petits i na Terribas tallant-los amb la frase "Descanseu"...no té preu.

Álvaro ha dit...

A mí m'agrada el Cuní, tot i que a vegades gosa d'una sobervia i una prepotència que el perd. Però no es pot dubtar ni un instant de que és un ENORME professional.

I sobre lo de la representació de totes les forces polítiques a la taula... doncs trobo lògic que així sigui. Si hi fossin totes, en primer lloc, allò hagués estat un senyor galliner. Però el més important és el fet de que un partit que sap que no obtindrà cap escó pot prometre "el oro y el moro", encara que després no compleixi ni la meitat de la meitat (que és el que fan tots aquests: prometen molt perquè saben que mai hauran de complir-ho, ja que ni tenen mecanismes ni possibilitats de fer-ho). L'aparició de totes les candidatures desvirtuaria moltíssim el debat.

jomateixa ha dit...

És tot un professional, però potser s'ho creu una mica massa.

Als protagonistes d'aquest circ no els escolto massa, crec que com més els escoltes més malament ho fas... Això si aniré a votar, que si no és com si passessis de tot i això MAI.

GAIA ha dit...

Jo tampoc puc opinar perquè no el vaig veure.
Salut