divendres, 11 de desembre del 2009

Encertar-l’hi

Aquelles hores de pensar, en el que vas a fer, amb la gran por a sobre de no quedar bé, de que no sigui lo perfecte que havíem pensat, que després de tantes vegades es difícil de fer coses diferents per no avorrir, que saps que si ho fas bé una vegada més hauràs triomfat, que et donarà coratge i valentia per la propera vegada agafar-t’ho amb més confiança, més relaxat i amb la seguretat de ,si, ho he fet i bé.

Tots qui més qui menys ens hi deixem tota la nostre saviesa per trobar allò que sigui alguna cosa diferent de la última vegada, per copsar aquell moment màxim de felicitat que ens mostri aquella cara desencaixada de felicitat que ens farà sentir molt bé, doncs nosaltres i només nosaltres en som responsables del meravellós moment i que sempre desitjaríem allargar.

Dit d’una altre manera, que difícil que és trobar un regal amb la seguretat d’encertar, quantes hores hi pensem abans de decidir, i poques son les vegades que quant ho estem pagant i mirem el que ens estan embolicant, tenim el dubte seriós de si ho estem fent bé. Es fins el moment de l’entrega que no en sabem el resultat, que cada cop es posa més difícil, doncs arriba que se’t acaben les idees tan per grans com per petits.

Ara arriba el temps de rumiar, mirar, preguntar dissimuladament, collons que és car, es que no ho sé, doncs bé, un dia es un dia, es pot tornar?, i apa que passin bones festes.

Es com sempre, però és el que toca, jo per fer-ho fàcil faig un trio (de regals) un de pràctic, un de romàntic i un per el llit.

Triant aquest tres temes me’n surto prou bé i ja us avanço que el del llit es un pijama, malpensats/ades

Veien la precarietat del meu sistema es evident que s’accepten tota mena de consells, donant per avançat, les gràcies.

14 comentaris:

Kudifamily ha dit...

Una bona sorpresa (i t'ho dic com a dona ) seria canviar el regal pel llit... Que no sigui un pijama, vaja...
:-DDDd

Anònim ha dit...

Jo avui no hauria de deixar cap comentari, no sóc pas la persona que busques per a aconsellar-te a fer un regal. En aquest tema sóc molt austera..
Bon dia, Garbí.

Clidice ha dit...

Com la Glòria, jo només faig regals molt personals en ocasions molt comptades. Per festes només per les criatures, i això per compromís. Em sap greu. :)

Anònim ha dit...

Ai la mare, amb el col·lapse imaginatiu que tinc jo aquests dies!!!
Mes aviat t'aniré seguint a veure si et deixen una bona idea per manllevar-te-la posar-la també en pràctica... amb el teu permís, és clar!!
Que sigui lleu!;)

Carme Rosanas ha dit...

Ostes! Jo tampoc sóc gaire imaginativa regalant coses, va a rauxes, a vegades tinc alguna idea brillant, però la majoria de cops, m'atabala pensar regals..

Striper ha dit...

De vegades regals utils pero que no es comprin habitualment, jo algun cop he regalat masatges i l'any pasat la vaig encertar comprant a la farmacia un lot de productes de bellesa i la pell, i a mes em van regalar un munt de mostres d'altres productes , no es barat pero quedes força be.

Arda ha dit...

Ja se que no hauria de fer propaganda, però ja que ho demanes, doncs et dono el meu parer.
Jo vaig regalar a la meva filla i a la meva jove, una polsera Pandora. Son unes polseres personalitzades (cadascú la te diferent), es van fent de mica en mica i les peces que la componen son molt diverses. Jo vaig començar per posar a cadascuna d'elles, una nena, un cotxet i la inicial de les seves respectives filletes (les meves primeres netes), i les hi he anat ampliant a mesura que ha sigut el seu aniversari, el seu sant o com ara, el regal del tió.
Ha estat un èxit rotund!.
Pots veure com es a moltes joieries o a "mipulsera.com".
Ah!.
També la pots fer per la petita Elia!.
T'asseguro que no tinc cap mena de comissió, je,je. El que passa es que a mi particularment m'ha funcionat i no m'he hagut de "desdinerar".
Salutacions i molt bones festes!.

Isabel de Yzaguirre ha dit...

Hola, GARBi, gràcies per les visites als meus blogs. T'agraeixo que t'hagis afegit al Moret&Maura on Design, que tot just comença i prometo fer interessant, que no pesat. Serà molt visual i espero que et pgui interessar de debò.
Una abraçada virtual :)

Joana ha dit...

Doncs jo crec que t'en surts molt bé!
A tots i totes ens costa bastant.
A casa, el "problema" soc jo.... ells ja demanen i fan "llista". A mi, sempre em sap greu que gastin... :)

assumpta ha dit...

Doncs veien les teves idees, qui potser t'hauria de demanar consell sóc jo.
Fa bastant temps que no faig regals (excepte a la canalla), per aquestes dates. Era una mica mal de cap per a tots i vam decidir de deixar-ho córrer.
En faig en d'altres ocasions i llavors intento fer-lo el màxim de personalitzat possible cap a la persona destinatària.
Si surts de les botigues estàndars, hi ha un munt d'opcions.
Et desitjo sort, encara que estic completament segura que serà tot un èxit!
Petons.
=)))

Azu ha dit...

Jo soc massa practica amb els regals. Sempre vull quedar bé i també m'entran dubtes. Amb els de casa es més facil perque saps els gustos o bé t'ho insinuan continuament. Amb la familia de segona línea ja em costa més.

Sort

GEMMA ha dit...

Podries afegir un regal pels setits.

Anna ha dit...

Una cosa que jo sempre aprecio és una estada en un spa, un massatge, una manicura... alguna cosa que impliquin mimos, relaxació i fugida de la feina i la familia per uns instants.

Anònim ha dit...

No m'hi facis pensar... Em fa una por aquest moment d'entregar el regal...