dimecres, 21 d’octubre del 2009

Una palla......al ull

De les moltes paranoies que puc arribar a tenir, una de les confessables es la de llegir un parell de pàgines d’algun llibre antic. Avui m’ha donat per agafar un exemplar sortit a la llum allà per l’any 1951 i molt venut en el seu temps, doncs almenys n’hi ha quatre edicions, segons el meu exemplar, que es titula: Vida sexual sana i que per els més malpensats us diré que no te imatges.

Poca estona de lectura m’ha fet adonar que el llibre te algun que altre tema que no es del tot cert, doncs desprès de tots aquests anys puc dir sense posar-me vermell que ho tinc comprovat, doncs no he patit els efectes. El fragment que es llegeix es el següent:

La masturbación en los jóvenes suele ser expresión de una predisposición instintiva psicopática muy fuerte, que es posible descubrir igualmente en los padres, y aunque en muchos casos resulta difícil determinar hasta que punto esta inclinación llega a tener carácter patológico, no se debe olvidar que tales prácticas masturbatorias frecuentes, además de impedir un desarrollo corporal sano, ocasionan también manifestaciones de desequilibrio nervioso, intranquilidad, falta de concentración, carencia de escrúpulos y relajamiento de la voluntad.

Just aquí he tancat el llibre, per fer un repàs mental del que havia llegit, ràpidament m’he adonat que havia d’avisar a la població, doncs potser tothom no ha tingut la sort que he tingut jo, de ser immune, i es per això que tothom que tingui aquests símptomes, ha de deixar aquests hàbits urgentment, tant li fa quin sigui el seu gènere.

Avui podré dormir tranquil, doncs hauré salvat molta gent, que ara tindrà temps per adreçar la seva vida.

15 comentaris:

Striper ha dit...

Cagon en la leche ahora entiendo lo mio!!!!!, y mira que me ha psicoanalidado..

òscar ha dit...

També havia escoltat que et deixava tort. Mai vaig patir de la vista.

Anònim ha dit...

Apa, ja pots anar a dormir en pau! Tothom queda advertit!
Com deia una parodia...
"que vas a volverte ciego, que puedes quedarte enano, que la médula se seca y te sale un callo en la mano..."
Estàs sencer? je je je.

GAIA ha dit...

Ostres, doncs conec bastants que tenen símptomes d'aquests. Serà per això?

Clidice ha dit...

ja ho veus! la teva genètica t'ha salvat d'una desgràcia! però malfia't, mai se sap ^^ (per una vegada el títol s'adequa d'allò més hehehe)

Sergi ha dit...

Ostres, i què farem amb tot el temps que tindrem ara si no ens la podem pelar?

Carme Rosanas ha dit...

Je, je, je, realment has posat un títol molt encertat! Per manipular el personal eren capaços de dir bestieses i salvatjades així. Estem avisats!

sargantana ha dit...

tens mes perill que una caixa de bomes, tio!!
jajajajjajajaj

Joana ha dit...

Mare meva.... doncs no se... potser estem tots i totes "tocadets" no?? je je
Petonet

Thera ha dit...

Quines coses deien els llibres del 1951... sort de no haver-los fet massa cas...je,je,...

lisebe ha dit...

Jajaj Garbi molt bo pero t'adones que no diu res de las dones que feien??
I baberlas .....!! com que de sempre oi??

Bonissim ets un crack

Petonetsssss

Azu ha dit...

Això em recorda el programa que van fer l'altre dia de la SRA, FRANCIS... Deunidó quins temps!!!
Sort que ens hem espavilat una miqueta, oi?

Patrícia Montañés ha dit...

només puc dir: "oh Déu meu!" Increïble on podia arribar l'església... T'imagines aquest llibre avui dia? Seria una pèrdua de diners enorme (molt polèmic, això sí!)

Un petó i gràcies per visitar-me :)

berta ha dit...

Sí, sort que alguns i algunes no en fèiem gaire cas, però desgraciadament sempre hi ha hagut que se'ls ha escoltat i qui se'ls escolta encara!

Albanta ha dit...

Ohhhhhhh!! Ara comprenc algunes cares d'amargats que es veuen pel carrer.... Mira!! I jo pensant que era pel contrari, per falta d'una bona palla!!!
Gràcies maco per l'advertiment, però em sembla que arribem ja massa tard!!