dimarts, 28 de juliol del 2020

Ho he fet

Després de temps sense passar per aquest espai, vinc a dir-vos que allò que comentava al últim apunt sobre fer un allotjament a Airbnb, està fet i en marxa.
També haig de dir que en un any tant difícil, que les espectetives eren baixes, tenim un plè del 80%. Tot i tenir algunes cancelacions de última hora, les hem omplert ràpidament. 
Estem molt contents amb el resultat, hi hem posat molta il·lusió, i al mateix temps tot el que ens agrada trobar quan anem a un allotjament d'aquest tipus.
De moment el fet de conèixer gent m'agrada molt, tal com sospitava. Sé que sortiran problemes, però si agrada els solventarem.
Us convido a fer el xafarder, i si algun blogger amic meu vol fer una reserva, m'envia un missatge a través de l'aplicació de Airbnb, jo prometo que li faig un 20% de descompte, en concepte de desvirtualitzar-se. És el menys que puc fer ara que s'acosten els dotze anys de blog. Tot i que ara està massa descuidat i per això demano perdó. Però hi sóc.
Aquí podeu trobar la meva creació.....

airbnb.com/h/cozystudy24

9 comentaris:

M. Roser ha dit...

Feu turisme rural, teniu una casa? és fantàstic....Jo en vaig fer durant molts anys i m'agradava molt, sempre trobaves gent guapa!
Bon estiu, Joan.

xavier pujol ha dit...

He hagut de buscar què volia dir airbnb. Pinta bé aquest apartament i molt ben situat.

Ho tindrem en compte si mai ho necessitem.


Una salutació, Joan

i bon estiu.

Laura T. Marcel ha dit...

Molt interessant la teva proposta. Bona sort amb el projecte, que pinta molt bé. Igual un dia et prenc la paraula de gaudir-ne uns dies. Bon estiu!

artur ha dit...

Bona sort en la nova iniciativa, que sembla ha començat amb bon peu !
Salut :)

Sergi ha dit...

Me l'he mirat i val a dir que l'has decorat amb molt de gust. Sóc força usuari d'AirBnB, i pel que veig, com ens expliques, hi has posat les coses que sempre agrada trobar quan t'allotges en cases d'aquest tipus. Et felicito, no descarto sorprendre't algun dia i reservar, la zona em resulta interessant per fer algunes muntanyetes que hi ha per allà i que no acabo de trobar mai el moment per fer. No se sap mai, potser t'hauràs hagut de muntar tot un apartament perquè ens coneguem!

Pons ha dit...

Molts comentaris diuen l'amfitrió es molt atent i agradable, com els has enganyat tant? :P

Teresa ha dit...

Hola Joan, Nosaltres tenim el projecte també ja força avançat. Si vinguessim t'avisariem i així tens una client directe. La invitació és recíproca! Per molts anys!

jomateixa ha dit...

Fantàstic!! Ho tindrem en compte ;D

Teresa ha dit...

Hola Joan, nosaltres també ho hem fet . Just vam obrir per cap d'any... ja veurem com va el nostre es dins a casa un Bed breakfast. A Roda de Ter

https://www.airbnb.es/rooms/45681274