dimecres, 23 de maig del 2018

Un trio



Tenir dues amants comporta el seu risc, en sabia el perill, però mai en tens prou i quan una d’elles, a sobre, et proposa fer un trio, vas i dius que si amb els ulls clucs.
Ara que estic sobre la taula, ajagut, dominat i adonant-me que la que completa el trio és l’altre amant, em sento perdut. Sé que la meva vida corre perill.
Les dues s’han posat d’acord per tallar-me el coll, però tenen bon cor i em deixen triar quin membre vull que em tallin.
Estic pensant........

Aportació a Relats Conjunts de Maig

8 comentaris:

Joana ha dit...

Dificil elecció... gudeix el que puguis, però les dues juntes....

McAbeu ha dit...

Em sembla que, triïs el que triïs, estàs fotut. ;-D

xavier pujol ha dit...

El dit petit del peu esquerre val en la tria?
Tot i que crec que una d'elles ja té més que decidit el que vol tallar.

artur ha dit...

Ho te complicat, si !

M. Roser ha dit...

Potser si li tallen el coll, poc li importarà res més , he, he...

Carme Rosanas ha dit...

Que perillosos són els trios!!!

Sergi ha dit...

A jutjar per les esquitxades que surten del coll, em sembla que si no t'afanyes a triar, se t'acabarà el temps...

Glo.Bos.blog ha dit...

Que compassives! El deixen triar i tot. En el fons tenen bon cor.
Sabrem com acaba la història?