dissabte, 12 de maig del 2018

Me’n he fet dues....en pocs dies.


No es pot fanfarronejar de segons quines coses, però puc dir alt i clar que en pocs dies me’n he fet dues, amb unes hores de dedicació i del sofà al llit i del llit al sofà les he tingut enllestides.

Ha estat molt plaent, res previsible i amb bons canvis de ritme que no et deixen refer d’un, que ja estàs enganxat a l’altre.
Tinc ganes de tornar-hi però depèn d’elles, sempre són elles les que han de fer el primer pas. Sé que no em defraudaran i tornaran a fer-ho, són vicioses declarades dels teclats.
Me’n he fet dues, de novel·les, en pocs dies i gràcies al talent natural de ponent he passat unes molt bones hores de lectura. Molt recomanables.
Gràcies Montse Sanjuan (Memòria mortal) i Ramona Solé (Instint de supervivència, per les hores que he pogut passar amb vosaltres.

11 comentaris:

Joana ha dit...

Ets un màquina! Si un llibre ho val, ni penses en dormir!

McAbeu ha dit...

A mi em falta "fer-me'n" una d'aquestes dues... però també caurà un dia o altre. :-))

xavier pujol ha dit...

Ets un bon amant Joan
dels llibres...
I més!

Glo.Bos.blog ha dit...

No està malament, Joan! Però jo m'ho estic fent amb TRES alhora...
En Tisner, en Pedrolo i en Calders. I m'estan deixant molt satisfeta.

Sergi ha dit...

Una ja me la vaig fer fa una temporada, i ja no era el primer cop. L'altra me l'he fet ja dues vegades, per tant no crec que sigui difícil que hi tornem. De fet, ja tenim cita.

Gemma Sara ha dit...

Un trio Girona-Ponent, doncs! Sona bé!

M. Roser ha dit...

Suposo que aquesta Memòria mortal, t'ha desvetllat l'Instint de supervivència i per això les has pogut compartir...
Pots provar d'afegir-ni alguna altra més!
Bon vespre, Joan.

rits ha dit...

Cites molt interessants!!!!!

KIRA PERMANYER ha dit...

Ben fet! trobar el moment per fer-ho es el plaer més gran... un cop ho has fet, res es pot igualar. Felicitats crack!

Carme Rosanas ha dit...

Enhorabona per aquest trio tan fantàstic, sembla que ho heu passat bé!!! he, he, he...

Elfreelang ha dit...

que dolentot que ets !!! visca la literatura !!!