dijous, 2 de febrer del 2017

Sé que hi ets


Tots es fan el distret, suposo que m’ensumen, ningú diu res que em faci sospitar. Sé que entre els assistents del bar hi ha qui no és el que vol semblar ser. L’enxamparé.
M’he fixat amb tots, inclús amb qui sembla estar més fora de lloc, però de moment res  em fa sospitar del que busco. 
Pintada com vaig, ja m’han fet un parell de propostes d’acció, que no estan gens malament, però no penso deixar-me portar per la passió fins que no enxampi el comercial que ve a vendre les urnes a tots aquests que volen votar il·legalment.

3ª aportació a Relats Conjunts. A veure si entre tots fem els 100.

9 comentaris:

sa lluna ha dit...

hehehe molt bona!!

Carme Rosanas ha dit...

Molt responsable aquesta noia, té molt clars els seus principis: res de votar... que aquests carallots encara guanyarien!

Molt bo, Joan! Quina Pepa, aquesta mossa!

Sergi ha dit...

M'estàs dient que aquesta que està dreta és la Soraya??

xavier pujol ha dit...

Aquest relat corre perill de ser retirat pel Constitucional.
I el seu autor inhabilitat per 10 anys.

Elfreelang ha dit...

molt bona la proposta Joan !!!

jo de tu vigilaria que no t'enxampin

Joana ha dit...

Saps que si et tanquen, jo et porto platets... :)

Consol ha dit...

Són capaços de fer això i més buscant "urnes il·legals" a tort i a dret. Molt divertit.

Alfonso Robles Motos ha dit...

Segur que és el militar, que ve disfressat de colpista, però pot ser que calgui legalitzar-ho.

Gerònima ha dit...

Jo diria que l'acabarà enxampant! amb aquesta mirada sembla que els tingui tots ben controlats.
Salut!