dijous, 5 de novembre de 2015

Tècnic en provar-ho

Ja és molt ser tècnic en alguna cosa i ser-ho vol dir ser bo en el que fas, provar-ho. El resultats ja són un altre tema però la part optimista et diu que almenys un aprèn a fer i desfer on el gran èxit és no emprenyar-s’hi.
Adolescents, smartphones i pantalles trencades va tot en el mateix paquet en una gran majoria. Fer-los arreglar sense cap garantia, val una pasta que supera el setanta per cent del preu del mòbil.
Si ets un tècnic en provar-ho t’has de posar a exercir quan veus que una pantalla la pots comprar per ments de vint euros a la gran botiga virtual.
De moment en van dos, el primer al desmuntar es va trencar lcd que va obligar a invertir-hi quinze eurets més i que a hores d’ara està funcionant.
El segon que el tècnic ja era veterà...el vaig desmuntar abans de demanar les peces i amb l’experiència obtinguda vaig desmuntar-lo sense problemes. Un cop arribada la pantalla en el procés de muntatge es trenca un connector microscòpic (dos mil·límetres quadrats) i fa impossible la reparació. Però ara sóc més tècnic que abans.
Quina quantitat de diners que paguem per aquestes merdes d’aparells. Si ja ho veiem quan els comprem, quan les tens desballestades entre mans, encara ho veus més clar. 
Amb un cinquanta per cent d’èxit, cal demanar la dimissió o puc continuar amb el càrrec?  

12 comentaris:

Joana ha dit...

Continuar! Sense cap dubte!
I saps... els comprem i a la setmana treuen un de nou :(

XeXu ha dit...

De dimissió res! Un tècnic format i que cobra per això quants se'n deu haver carregat? El teu percentatge no és pas dolent per començar. Si continua així ja et demanarem responsabilitats, però de moment, a seguir.

Admiro la teva capacitat d'enfrontar-te a qualsevol reparació, o a fer-te tu mateix les coses. Me'n veig totalment incapaç, però el mateix devies pensar tu just abans de provar-ho, oi? Ets un bon exemple.

I pel que fa als trastets aquests, són molt monos i molt útils, però realment les peces són una merda. Quan els veus desmuntats te n'adones. Llavors fa més ràbia la de pasta que ens gastem en tenir-los i mantenir-los.

Roselles ha dit...

Un cop has començat no pots tirar enrere, ara per tothom seràs el tècnic dels mòbils, per sempre! No et donaran opció! hahaha
M'ha passat tres cops, de tenir que espavilar-me a canviar la pantalla del mòbil, sort que amb prou èxit. Sóc una manasses, però també sóc una manetes.

Carme Rosanas ha dit...

Tot és posar-s'hi, Joan! Ara que ja has començat ... Has de seguir.

Com deien aquells... Si has arribat fins aquí, et serà molt difícil tornar enrere...

jomateixa ha dit...

Caram! el que haurem de fer és enviar-te els mòbils perquè els arreglis ;D
A mi fa uns dies que se m'està tornant boig, diu que he extret la tarja i jo no he tocat res, de vegades no m'apareix el teclat i no puc escriure... No se si ha agafat la grip o és que ja es vol jubilar. El pitjor és que no deu fer ni un any que el tinc...

Bruixeta ha dit...

fins quant dius que dura la adolescència? Per que amb 22 anys a l'esquena en tinc una que no guanya per pantalles trencades. Serà qüestió de dir-li al parent que prengui exemple i es faci tècnic :)

xavier pujol ha dit...

Justament ahir parlava amb un company de feina que té dos adolescents a casa. I és tal com dius. Constantment pantalles trencades.
Deuen fer servir els smatphones de pales de ping pong.

M. Roser ha dit...

Quan s'espatlla un estri d'aquests, sovint no val la pena arreglar-lo, millor comprar-ne un de nou...A més d'alguns tècnics potser no te'n pots fiar( i no miro a ningú).
Bona nit.

cantireta ha dit...

Si et poso un ciri com a sant, me repares un mòbil d'una adolescent que té mans de mantega?

No paris, com diu la cançó...don't stop (me) now!!

Petons animosos, salero!! :-)**

Glo.Bos.blog ha dit...

El que es evident es que si has de portar a arreglar un aparell d'aquests més val llençar-lo.
Val la pena que ho segueixis intentant, Joan, ja es veu que tu ets un manetes!

Anna ha dit...

Trobo que està súper bé que ho puguis fer. El problema és que les pantalles "noves" són molt més fràgils que les que vénen de fàbrica i acostumen a tornar-se a trencar una i altra vegada (ho dic per experiència). En els nous mòbils, el millor és posar un protector de vidre temperat directament, que val 10eur i crec que és una bona inversió.

Elfreelang ha dit...

home cada vegada ho fas millor no? jo de tu seguiria i al final seràs un bon tècnic i tot i de franc