dissabte, 28 de setembre del 2013

Per el futur de tots

Hi han coses que no són justes, n’hi han d’incomprensibles i després hi han les cabronades que la part més rància del nostre país vol imposar sí o sí.
Kilòmetres d’aigua ens separen, però això no fa que des de aquí, podem donar tot el suport a una gent que aguanten estoicament lluitant i plantant cara als pirates, que volen imposar la seva llei que no ha canviat en els últims centenaris.

Tenyim la catosfera de verd, per donar suport a una causa que, tard o d’hora com si d’un virus es tractés ens acabarà infectant. A ses Illes estan fabricant la vacuna i no podem fer més que estar al seu costat donant suport.



13 comentaris:

Sergi ha dit...

La injustícia s'acaba pagant, i aquest cop no serà diferent. El nostre suport està asseguat, i la nostra mà estesa perquè ens la puguin agafar. Endavant docents!

zel ha dit...

Gràcies per afegir-te a la iniciativa.
Pensa, però, que aviat haurem de fer-ho tots!

McAbeu ha dit...

Hi som donant suport en contra d'aquestes imposicions injustes.

sa lluna ha dit...

Una c-a-b-r-o-n-a-d-a, amb totes les lletres, que no consentirem!!

Aferradetes i gràcies pel suport! :)

Relatus ha dit...

No se si dir-ne paternalisme o despotisme il·lustrat però uns polítics que no s'escolten al poble no poden fer cap bé al país. Ho aconseguirem!

sargantana ha dit...

gracies Joan
nomes junts ho aconseguirem !!

Pakiba ha dit...

El meu soport a tots ells,ja que tinc varios profes a casa i no saben com acabará la cosa.
Una abraçada.

Joana ha dit...

Aquests no pensen "baixar del burro".
Jo també hi dono suport.

Elfreelang ha dit...

ben dit! tot el nostre suport dins i fora de la catosfera!

Assumpta ha dit...

Tots units fem força!!

M. Roser ha dit...

Jo també he posat el logo al blog...M'agrada molt com han reaccionat els pares!

Glo.Bos.blog ha dit...

Jo també m'hi solidaritzo!
Faltaria més!!!

Dafne ha dit...

Gràcies Joan!!! Tots som docents, i cal que entre tots ens ajudem. Estem arribant a un punt que esquerda el sistema de forma imparable. Això és indignant!!!!