diumenge, 19 d’abril del 2009

Crear

De vegades la natura ens dona, mitjanant els seus elements ,coses curioses que val la pena, segons crec ,de donar-les hi una oportunitat de ser alguna cosa més que un simple tronc .
Això em va passar l’altre dia quant en trobar un tronc d’arboç amb una forma força curiosa . Em va semblar tant peculiar que semblava un pecat no donar-li una oportunitat i que acabés reduïda ac endres en la llar de foc de casa .
La pregunta es ,que en farem d’això? , tot i que s’ha de reconèixer que té el seu encant per la forma curiosa que ha agafat, després de tota una vida ofegada per un altre planta cargolada al seu voltant . Aquesta es la troballa

Primer procedeixo a treure-li tota l’escorça per que llueixi el seu interior de fusta noble amb el seu característic espiral natural .

Un cop acabat la feina es donar-li equilibri , doncs la seva màxima esplendor serà en posició vertical ( com moltes de les coses ) . La solució esta en una bona base de fusta d’una densitat considerable per tal de que el seu pes ajudi en l’equilibri .
Un cop acabat tot això em pregunto que en faig , per tal de donar-li un ús i que no sigui només un tonc d’arboç amb la seva retorçada forma . Després de deixar-lo una setmana en repòs ( el tronc i el cervell) s’encén una llumeta que em diu , potser quedaria bé com una tauleta entre modernista i rústica ( coi quines barreges ) . Doncs si, m’hi poso a fer una tauleta de tipus “modernisticarústica” ( un disseny encara per descobrir) però amb molta visió de futur ara que estem en crisi .
Res que hem quatre cops de ribot , quatre claus ( de clavar ) i poca cosa més ha sortit això .

La veritat es que funciona , doncs ara mateix m’està aguantant el vas de whisky que m’estic prenent mentre gaudeixo del teclat de l’ordinador i la satisfacció d’haver creat alguna cosa que, almenys a mi m’agrada .
A veure que en diu la critica blocaire

19 comentaris:

Kudifamily ha dit...

Doncs la primera crítica és molt positiva!
M'agrada tot: la idea i el resultat!
Hauràs de patentar-la!!!
Felicitats per la inventiva, noi!!!

Azu ha dit...

Noi, quina ideia mes bona que has tingut. Ademés de la idea, ho has possat en práctica. Escolta, que hi han botigues que tenen objectes com aquest i a preu d'or!!
Moltes felicitats garbi

zel ha dit...

Coi, ni fet a mida, m'agrada molt!

Striper ha dit...

L'ampolla de wisqui ha sigut un fruit del tronc.

khalina ha dit...

quines idees més bones! Ets un artista en molts aspectes, amb el teu hort, el jardí, els invents, i ara mobles!

rits ha dit...

guau!! que xulo!
tot un manetes!!!

sargantana ha dit...

al meu blog deies que no tenies creativitat literaria...
pero tio...tu vols dominarho tot!!
ets un manetes!!!
molt xula la taula

Anònim ha dit...

Caram, quines coses! Si més no, original, personalitzat i peça única.
No tens desperdici...

Joana ha dit...

Ets tot un artista!!

Thera ha dit...

M'ha encantat!! No em faria res tenir-la a casa! Però, d'on treus primer la idea i després el saber fer, ets ben bé tot un manetes!

Gaia ha dit...

Ets un manetes o la teva professió és la de fuster?
Felicitats per aquesta obra d'art!

Ana ha dit...

Coi quina taula més ben parida t'ha quedat :) és molt maca!

lisebe ha dit...

Mira que cada em sorprens més Garbi!! Es tot un diseny de lo més maco aquesta tauleta feta per tú.

Segur que si la portas a un disenyador de mobles et pagarían una bona morterada.!!

A mí m'encanta de veritat.!!

Molt bona idea i un bon diseny de tauleta!!

Felicitacionsss.!!!!

Petonetsss

Agnès Setrill. ha dit...

Noi! Un post de bricolatge!
I que "xulo" i original!

Els del PiT ha dit...

Òndia! Quina passada noi!
Jo que d'aquest tronc només hagués pogut treure un escuradents de mamut albí...
;-)

una que bada pels núvols ha dit...

Carai! ets un manetes!! jo no hagués aconseguit ni pelar-lo!! :S

Eli ha dit...

Tot el que sigui de collita pròpia, ja és maco...
És molt original, eh!!!
;-D

Anònim ha dit...

En el meu blog tens un regal per tu. Un bes molt gran

Durazno chapeado ha dit...

eso sí que se llama la creatividad! la mesa está presiosa, y, nadie más tendrá una igual. Felicidades por tu imaginación y visión!