divendres, 27 de març del 2009

Una hora menys


La nit de dissabte a diumenge , seguint les instruccions marcades per l’administració del país que habitem ,hem de afanyar-nos a fer el que ens hàgim proposat , encara que sigui només dormir , per que ens robaran una hora del nostre estimat son , que després recuperarem amb les moltes satisfaccions que tindrem nosaltres aprofitant la llum del dia fins a les tantes i a sobre diuen que ens estalviarem uns vuit euros de les nostres butxaques cada mes , no sé si planificar un viatge amb els diners sobrants o anar a fer un bon sopar sota les estrelles (michelin) per tal d’aprofitar al màxim el gran estalvi .
Com que no em refio massa dels números que fan els altres , abans de gastar faig quatre números i oh !! sorpresa , a mi no hem surt el mateix .
Repassem-ho : dic jo , que la nevera , la rentadora , el congelador , el rentaplats , la caixa tonta , ordinadors i algun altre estri que segur hem deixo i que realment son els culpables de que la factura de la llum pugi , se’ls in fot que sigui més o menys clar per cruspir-se els kilowats que ens fan xisclar cada cop que ve la factura , que per cert cada cop be més sovint , no ús passa a vosaltres ? .
L’únic estalvi està en les bombetes de la casa que cremaran una hora menys : Com que quasi tothom ja té instal·lades bombetes de baix consum per que ens ho han recalcat sobradament , tenim que una família normal i estalviadora , com hi ha a totes les cases (molt sovint per força) tindran durant una hora menys , cinc bombetes de baix consum de 11 W amb un total de 55 w ( i sense calculadora) que si ho multipliquem per el cost de la corrent , ara actualment a 0,00011 cèntims wat i per trenta dies surt ( agafo la calculadora ) 0,18 cèntims d’euro al més d’estalvi ( sort que Ryanair te bitllets per 0,1 cèntim ).
M’agrada molt el canvi horari i sé que va bé per el planeta i que els ajuntaments i algunes industries si que s’estalvien molts de diners , però que no hem venguin la moto que els usuaris domèstics ens estalviem res , perquè la única cosa que veig es que cada cop consumim menys , segons el rebut , però cada cop paguem més , segons el rebut .
Com a mínim podrien canviar l’hora cap allà a les quatre de la tarda d’un dia laborable , que així passaria la tarda en un plis . Si ja ho sé , al hivern ja va bé que el canvi sigui mentre estem sota els llençols .
Us deixo, vaig a fer la maleta i rebentar-me els 0,18 cèntims d’euro , perquè si faig més números hem quedo sense viatge.

13 comentaris:

lisebe ha dit...

Jajajaj. i tant que tens rao Garbi, mira que ets tiquis miquis però en tota la rao del mon!!!!!!!

I crec fins i tot que haurem d'estar agraits per això del O,18 cents.jajaj. La veritat es que ja no sé que pensar d'aquest mon en el que ens a tocat viure noi.

Com sempre ets un geni del humor!! perque si no ho prenem així val mes que pleguem.

Molts petonsss Garbi i bon cap de setmana!!!!

José Luis ha dit...

Collons quin mareig de dades, jo que sempre deia.. perque cambien l'hora?, doncs ara ho se, jeje

Anònim ha dit...

Vuic la meua hora, pos soles faltava aixo que per 0,18 cnt vaja jo a dormir un hora meins. Sempre he pensat que es una tonteria pero reconec que quan eixia a les 8 de la feia que tenia al centro m'encantava que fora encara de dia i ferme una cerveceta. Un bes

zel ha dit...

Jejejeje, veritat de la bona...jo també vull la meva hora...

Striper ha dit...

Lo mes fotut es sentir durant tota una semana els problemes que ha causat el canvi de hora.

Els del PiT ha dit...

M'ha agradat molt la teoria del canvi a les quatre de la tarda, he he he...
(Mira la quantitat de gent que podrem amortitzar hipoteques amb l'estalvi, serà per petar els bancs, amb tants de calers...)Sergi.
;-)

Joana ha dit...

I tant que sí!
Per cert... no sabia que era avui el canvi!!
Quin cap senyor... quin cap!

Anònim ha dit...

Jo me'n vaig a dormir aviat (més aviat).
Que vagi bé la festassa!!! Ja ja ja.

sargantana ha dit...

dons mira, vai a posar el rellotge a l'hora
a mes..no solsament ens foten una hora, si no que dema s'ha de matinejar si vols veura les carreres en directe, ja!!
bona nit!!!

zel ha dit...

Ui, saps que et deia que vull la meva hora? Me l'estic gastant, i dues més de propina, pencant com una burra en un treball sobre delinqüents, a que "mola"...jejeje, petons!

Anònim ha dit...

Um rojo pasion que bonic, m'agrada la nova cara. Un beset

assumpta ha dit...

Ei, quina nova imatge, m'agrada !
Com sempre ets un geni. Quina manera més genial d'explicar-nos en que ens repercuteix aquest canvi d'horari!.
També penso que tot aquest enrenou per 0,18€, no paga la pena.
De moment, cal aprofitar aquest en definitiva i amb permís de sant joan, el dia més curt de l'any.
:)

USD ha dit...

el temps és més flexible que no sembla; ho sé per experiència