diumenge, 22 de desembre del 2013

Les festes

Ara que molts ja sabem que no ens ha tocat la loteria que només toca a l’estat, que les properes dues setmanes els nens no tenen escola, que són les dues setmanes de l’any que més es gasta sense raó, que guanyarem uns quilos que costarà de treure, que hem d’anar pel carrer desitjant a tort i a dret el que a vegades no sentim, que hem d’aguantar algun bon nadal de persones non grates a la nostre agenda, que.....una llarga llista de que en pocs dies, vaja.
Malgrat tot això, aquests dies seran bons, han de ser bons per tots i potser és el moment de fer un parèntesi de tot el que ens envolta i fixar encara que sigui un únic objectiu perquè aquests dies els podem marcar com a importants a la nostre vida. Jo ho penso fer.
Mai he estat fan d’aquestes festes, però el sol fet de tenir alguns dies de festa, reunir-te amb els teus i obrir algun regal inesperat, fa que tothom pot trobar allò que busca en aquestes festes, per més escèptic que sigui.

QUE TINGUEU UNES BONES FESTES I UNA MOLT BONA ENTRADA D’ANY 

22 comentaris:

Alba ha dit...

Jo crec que tot té coses bones i dolentes i evidentment el Nadal també comporta certs aspectes més "desagradables".... però jo sempre intento quedar-me amb el positiu! I és que obrir regalets sempre m'ha agradat!!!! ;) Bones Festes Joan!

Elfreelang ha dit...

home alguna cosa bona hi ha....per si de cas tinc alguns numerets de la grossa la del 31 de desembre a vuere si toca....
bones festes!

Carme Rosanas ha dit...

Molt Bones festes, Joan, per tu i per la teva família!!!

Que obris algun regal ben maco...

I... JO TAMBÉ tinc algun numeret de la Grossa de cap d'any!!!

fanal blau ha dit...

Bones festes, Joan! per a tu i els que t'acompanyen.
Encara ene queda la Grossa, i si no ens toca, anirem tirant tant be com en sapiguem...oi?
Segur que de regals te'n cauen, i que de regals a la vida ja en tens.
Una abraçada!

Sergi ha dit...

Ui, no sé què em passa que només he entès la primera part del teu post... Jo em conformo amb que passin ràpid, tot i que reconec que alguna coseta xula encara ens queda per fer, però no nadalenca, només aprofitant que la gent té temps lliure i ganes. En tot cas, molt bones festes, a passar-les com bonament vulgui cadascú.

Lluna ha dit...

A mi tampoc m'ha tocat res, a veure si de la Grossa...

Espero que tb tinguis molt Bones Festes!!

Relatus ha dit...

El millor de tot és que vénen dies sense anar haver d'anar a treballar. I el pitjor, les sobretaules que s'allarguen innecessàriament. Que passis unes bones festes.

Quadern de mots ha dit...

Bon Nadal i millor 2014!!!

jugo molt poc però aquest any tot està en la Grossa. Sort!!!

Anònim ha dit...

Igualment, Joan i companyia. Bon Nadal i bon any!

Núria Martínez (Bruixeta) ha dit...

Redeu quina mandra de dies... i mira que no fa tants anys, tot i haver estat d’acord amb la primera part del teu post, m’agradaven aquest dies en “família”, però aquest any només vull que passin el més ràpid possible i sembla que el calendari s’entossudeix en anar més lent que mai.
Bon Nadal Joan!

belkis ha dit...

Que, d'una manera o una altra, siguin molt bons dies per tu! Bones festes!

Albanta ha dit...

Bones Festes per tots!! Va,... no entrem en més qüestions, que si no.... BON NADAL!!

Sílvia ha dit...

Molt bones festes, Joan! Jo tampoc no en sóc fan, miro de passar-les de la millor manera possible. Cada any són iguals, això em dóna la tranquil·litat que no poden ser res de l'altre món, ni per bo ni per dolent.

M. Roser ha dit...

Trobo que aquestes festes són les més familiars de l'any, sobretot a les cases on hi ha mainada, la il·lusió n'és la protagonista...I està molt bé això d'aprofitar les festes per reflexionar i buscar les coses positives de la vida i de Nadal, és clar, que només cal saber veure-les...
Bon Nadal Joan, i un Any Nou amb final feliç...

sa lluna ha dit...

Bones festes i millor 2014, Joan!!

Una aferradeta especial per a tu & family :)

Ariadna ha dit...

Bon Nadal Joan

kalamar ha dit...

Tingueu bones festes, Joan, família i amics. Sort amb la grossa!

rits ha dit...

Bones festes, Joan. Som molts els que necessitem aquest parèntesi, malgrat algunes de les coses d'aquests dies no ens agradin gaire.

McAbeu ha dit...

Molt Bon Nadal, JOAN!

Pep ha dit...

Bones festes , Garbí.
i que l'any que ve sigui del teu gust, que evidentment, segur que també serà el meu.

jomateixa ha dit...

MOLT BONES FESTES!!!

Audrey ha dit...

Bones Festes Joan!!

Encara ens queda la Grossa :-).
Res és perfecte, oi? i menys els Nadals...però també tenen coses boniques i reunir-nos amb els que estimen, ja és una alegria i si obrim algun regalet millor :-)