dilluns, 19 d’agost del 2013

Amb la maneta

El dinou d’Agost de fa cinc anys, vaig escriure el primer apunt dins aquesta casa que s’ha fet meva i vostre. No va ser aleshores una cosa pensada per durar tant, ni tant sols recordo haver-m’ho plantejat, el cas és que ara, després de més de set cents apunts i passats els dotze mil comentaris, que un s’adona que això, almenys fins avui, ha estat una part prou important d’un mateix
A dia d’avui no em plantejo fer-ne cinc més, ni una quantitat fixe, l’únic que vull és continuar fins el dia que no em motivi ser aquí o que forces majors ho impedeixin. Perquè si alguna cosa he aprés i valoro, és poder expressar el que un té dins, sigui seriós, sarcàstic, irònic o picantó.
Com que això del cava virtual no és massa gustós, prefereixo que si algú ho vol celebrar ho faci amb copa o tassa de veritat, brindant per la virtualitat, que cada vegada més, s’allunya de la frivolitat en que va ser batejada.

Un any més, gràcies a tots els culpables........

23 comentaris:

Quadern de mots ha dit...

Moltes felicitats!!!

jpmerch ha dit...

Encara és d"hora, però més tard, sense falta, celebraré l'esdeveniment.
Moltes felicitats!

fanal blau ha dit...

Un dinou d'agost? :)
Per molts anys! i um brindis per a tu, per a nosaltres, pels blogs!
Una abraçada, joan!

sargantana ha dit...

dons alço la meva tassa per aixo
i per l'elegancia amb que has omplert el teu espai i compartit els nostres

felicitats, Joan

señor..señor...com passa el temps !!

marta ha dit...

Felicitats i per cinq anys mes!!!!

Joana ha dit...

Felicitats guapo!
M'has fet riure una infinitat de vegades, gràcies!
Petons.

Sergi ha dit...

Un escrit molt sensat i mesurat per celebrar una bona xifra. Felicitats per l'aniversari, aquest blog és ja tota una referència. La teva manera de prendre-te'l crec que és la correcta, sense marcar-se fites ni dates, fer-lo amb entusiasme mentre aquest duri. Si ho fas així, es converteix en un plaer. Nosaltres només podem desitjar que aquest plaer et duri molt. A seguir endavant, i que nosaltres ho veiem!

McAbeu ha dit...

Moltes felicitats pels cinc anys de blog i enhorabona pel teu plantejament. Estic totalment d'acord que per estar a gust per aquí és imprescindible no marcar-se obligacions ni terminis sinó anar fent com millor ens vagi. Segur que així tenim blog per a molts anys més. :-))

Ariadna ha dit...

Cinc anys són molts. Moltes coses a dir i explicar, i moltes que en vindran, segur. Per molts anys!

Lluna ha dit...

Moltes felicitats!!! Que cinc anys ja en són una bona pila...

jomateixa ha dit...

Cinc i cinc i cinc... i que tots ho puguem celebrar, que també voldra dir que estem per aquí teclejant.
Moltes Felicitats!!

Elfreelang ha dit...

per molts anys! de cinc en cinc , una molt bona maneta! enhorabona!

artur ha dit...

Moltes felicitats i que em podem seguir gaudint molt més !!
Un brindis ; )

Anna ha dit...

Moltes felicitats i gràcies a tu, per ser-hi ;)

Sílvia ha dit...

Per molts anys més!!! M'agrada molt això que dius que és una part prou important d’un mateix.

M. Roser ha dit...

Felicitats Joan, penso que quan entrem en aquesta casa, no ens proposem fer-hi estada un temps determinat, si ens hi trobem bé, ens deixem portar...i el temps vola, doncs jo fa sis anys i sembla que era ahir que, tímidament, vaig pujar el primer post...
Per a mi, a més de sentir-m'hi a gust, és fer un bon exercici de gimnàstica mental, pel fet de buscar els comentaris adients a cada post...

Glo.Bos.blog ha dit...

Per molts anys!
Gràcies per les bones estones que ens fas passar!

Relatus ha dit...

Per molts anys Joan!La qüestió és ser-hi amb il·lusió

Yáiza ha dit...

Oh! Doncs per molts anys!!! El cinc és un bon número eh! I déu ni do quants posts! Després encetaré una cerveseta (ara és massa d'hora) i brindaré pensant en el Garbí24!!

Gerònima ha dit...

Moltíssimes felicitats Joan, al vespre, brindaré per tu, pels 5 anys que ens has regalat i pels blogs!
Una abraçada!

Pep ha dit...

felicitats, Garbí ¡¡

Marta ha dit...

Salut! i per molts anys!! Fins al dia d'avui m'ho he passat molt i molt bé sempre que he llegit i passejat per "casa teva". Una abraçada!

sa lluna ha dit...

I jo que et feia més gran!! ;)

MOLTES FELICITATS I PER MOLTS MÉS!!!!
Aferradetes guapo!!