dimarts, 13 de gener del 2009

La venjança del bandoler

Aquest llibre ha estat el culpable de que dues nits hagi anat a dormir a les tantes , i es que a mi al menys m’ha enganxat des de el primer moment .
Una historia, bastant real , que et fa veure la manera en que vivien als nostres avantpassats i dels seus patiments , penúries i tota mena d’aventures amb una narració digne de ser llegida .
No havia llegit mai res d’aquest autor , tan conegut com a home del transit , però que sens dubte hem farà llegir altres llibres com , el pont dels jueus , tan anomenat però desconegut encara per mi .

9 comentaris:

Striper ha dit...

Doncs el pont dels jues malgrat que em va agradar , tenia a vegades una trama que et feia perdre.

Els del PiT ha dit...

D'El Pont... no he aconseguit passar de les cinquanta pàgines crec recordar i probablement aquest no el busqui, però em sembla bé que t'hagi enganxat, d'això es tracta. Si llegir ens fa grans i tothom vol mantenir-se jove, com ho fem?
Salut!

mapi ha dit...

Mira, aquest l'anava a comprar pel meu pare...

La Natàlia està encantada de tenir un nou seguidor... ;)

Eli ha dit...

Ho haurem de tenir en compte.. Tot i que .. aixxxx... fa temps que tinc una mica oblidada la lectura!!!
Mai trobo el moment, i jo sóc de les que s'adorm deseguida que entra al llit!!!

Garbí24 ha dit...

Striper i Sergi :Son varies les persones que m'han dit que El pont dels jueus es enrabassat , potser m'ho plantejaré .
Eli: si el començes ,no dormiràs .

Kuroi Neko ha dit...

Jo sí que vaig llegir El pont dels jueus i bé, la història està bé, però a vegades es nota una mica que és llicenciat en periodisme i no historiador. Però vaja, això no és cap impediment per crear una història de ficció que agradi!

Salutacions i ànims ;)

aigua_clara_

bajoqueta ha dit...

Enganxa, enganxa :)

Marta ha dit...

Garbi24
ja veus, jo vaig a reves del mon.
Vaig llegir "el pont dels jueus", i la veritat es que em va agradar molt...aquesta setmana pasada vaig començar "la venjança...", tot i que al principi em va enganxar, donç m'ha costat de poder-lo acabar, i quan ha sigut he dit: per fi....
Jo crec que "el pont..." es molt mes complet, amb molta mes documentacio, amb una trama molt ven lligada i que a mi s'hem va fer curt.
Ja veus hi han gustos per tot.
molts de petons

Marta ha dit...

Garbi24
ja veus, jo vaig a reves del mon.
Vaig llegir "el pont dels jueus", i la veritat es que em va agradar molt...aquesta setmana pasada vaig començar "la venjança...", tot i que al principi em va enganxar, donç m'ha costat de poder-lo acabar, i quan ha sigut he dit: per fi....
Jo crec que "el pont..." es molt mes complet, amb molta mes documentacio, amb una trama molt ven lligada i que a mi s'hem va fer curt.
Ja veus hi han gustos per tot.
molts de petons